יתר פעילות בלוטת התריס – בדיקות הדם חזרו לנורמה

יפעת

יפעת (שם בדוי) הגיע אלינו לטיפול בחודש יוני 2017 בגלל בעיה של יתר פעילות בלוטת התריס. בדיקות הדם לא היו תקינות והיא סבלה ממספר תסמינים וביניהם: עיניים בולטות, בליטה בגרון, עצבים ועייפות; תסמינים המצביעים על יתר פעילות של בלוטת התריס. יפעת עובדת בתפקיד שדורש הרבה אחריות והיא מעידה על עצמה שהיא אדם לחוץ שלוקח כל דבר קשה. נוטה להיות עצבנית ולהתבשל בסטרס. בדיקת אולטרא סאונד הצביעה על בלוטות מוגדלות ובדיקת הדם הראתה TSH נמוך, FT4 ו-FT3 גבוהים, מה שמצביע על יתר פעילות.

על סמך תשאול מקיף נמצאה ליפעת תרופה הומאופתית ונקבעה פגישת מעקב לעוד חודש ימים שבה יפעת מספרת שהעיניים במצב הרבה יותר טוב, היא כבר לא מרגישה את הכובד שהיה לה ויש לה יותר כוחות. בפגישה לאחר מכן היא מדווחת: ״אני מרגישה טוב. חזרתי לרכב על אופניים… העיניים חזרו למה שהיה קודם ואני יותר רגועה באופן כללי״. בדיקת אולטרא סאונד יצאה תקינה, ללא בלוטות מוגדלות ובדיקות הדם הראו שיפור בשלושת הפרמטרים החשובים.

בחודש ינואר 2018 יפעת כותבת לי בהודעת טקסט: ״הי ערן, בינתיים הכל בסדר.. כרגע בלי כדורים והכל מאוזן :)״ ביקשתי מיפעת לבצע בדיקת דם נוספת והפעם התוצאות נהדרות. כל הפרמטרים נמצאים בטווח התקין וזאת בשעה שיפעת אינה נוטלת שום תרופה. היא מרגישה טוב יותר, בריאה יותר ומאוזנת יותר.

לתאום פגישת ייעוץ