למה עליי לצפות?

הגעתי לטיפול הומאופתי בבלוטת התריס, למה עליי לצפות?

כיצד נראה טיפול הומאופתי? כמה זמן הוא נמשך? באיזו תדירות נוטלים תרופות הומאופתיות?

1. הפגישה הראשונה – לקיחת המקרה

בכדי לתת טיפול הומאופתי ראשית אנו צריכים להבין את המצב הבריאותי שלך, לדעת בדיוק מהם הסימפטומים (פיזיים ונפשיים) מהן את סובלת, ממתי, האם ישנם גורמים שמחמירים או מקלים, האם ישנם סימפטומים נוספים וכל זאת על מנת למצוא תרופה הומאופתית שמתאימה לך ככל הניתן.

במהלך לקיחת המקרה אנו שואלים על פרטי המחלה, היסטוריה רפואית, דיאטה, סגנון חיים ואפילו אישיות וזאת מתוך הבנה שכל נושא רפואי קשור לתשאול. האדם הוא שלם, כל מערכת משפיעה על מערכת אחרת ואין מערכת בגוף שפועלת בנפרד ממערכות אחרות.

הפגשיה הראשונה אורכת כשעה עד שעה וחצי ובסיומה בדרך כלל ניתנת הרמדי ההומאופתית.

2. באיזו תדירות נוטלים תרופות הומאופתיות?

הכלל שלנו בתרופות: כמה שפחות – עדיף.

מספר הפעמים שנצטרך לתת רמדי הומאופתית תלוי בעיקר בחומרת המחלה.

למטופלת בריאה בשלבים ראשונים של המחלה יכול להיות שתספיק מנה חד פעמית על מנת להחזיר את הבריאות. מצד שני, מטופלת שחולה כבר שנים ארוכות וסובלת ממגוון בעיות בריאות תצטרך טיפול יותר ממושך.

בכל מקרה אנו מנסים להימנע ככל הניתן ממתן תרופות על בסיס יום-יומי מתוך ההבנה שריפוי הוא לא לקיחת תרופות לכל החיים. להיפך. ריפוי הוא מתן טיפול נקודתי על מנת שהמטופלת תוכל לחיות ללא כדורים.

3. האם יש סכנה בטיפול הומאופתי?

לא. הטיפול ניתן בתרופות טבעיות שמאושרות על ידי משרד הבריאות.

לקריאת חוזר משרד הבריאות על תכשירים הומאופתים.

4. תוך כמה זמן הטיפול משפיע?

זמן התגובה מושפע בעיקר ממורכבות המקרה. במקרים חדשים יחסית המטופלת תרגיש בשינוי כבר תוך מספר ימים עד שבועות ואילו במקרים מורכבים יותר ייתכן שנצטרך לחכות חודש-חודשיים עד שנראה שינוי משמעותי.

5. למה עליי לצפות בפגישות המעקב?

פגישות המעקב מתבצעות בתדירות של פעם בחודש ואורכות בין 30-45 דקות.

במהלכן אנו בודקים את מצבך הרפואי, מה השתנה, מה השתפר ומה עדיין טעון שיפור. בכל סימפטום וסימפטום נערוך השוואה בין המצב היום למצב הקודם על מנת לבחון את התפתחות הטיפול. בחלק מהמקרים נחזור על התרופה ההומאופתית, בחלק נשנה מינון ובחלק ניתן תרופה אחרת.

מספר פגישות המעקב הדרושות משתנה בין מקרה למקרה והוא תלוי בין השאר בחומרת הבעיה ובגיל המטופלת.

לתאום פגישת ייעוץ